KORESPONDENCJA W BIURZE   

Zarządzanie skrzynką e-mail, tworzenie pism,
obieg i archiwizacja dokumentacji biurowej

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • Jak opracować instrukcję kancelaryjną, procedurę obiegu dokumentów
  • Jak ewidencjonować korespondencję przychodzącą i wychodzącą w formie “papierowej”
  • Jak zarządzać korespondencją e-mail
  • Jak postępować z dokumentacją biurową “papierową”
  • Jak długo należy przechowywać dokumenty
  • Jak opisywać segregatory i teczki
  • Jak porządkować dokumenty w segregatorach i teczkach
  • Jak przygotować dokumenty do przekazania do składnicy akt lub archiwum zakładowego
  • Jak przygotować najczęściej występującą dokumentację w sekretariacie
  • Jak prawidłowo zapisywać poszczególne elementy pisma
  • Jak przygotować notatkę ze spotkania, tzw. “minutkę”

Zobacz, co mówią Uczestniczki poprzednich edycji tego szkolenia:

Moduły szkoleniowe

  • instrukcja kancelaryjna
  • zasady przyjmowania i otwierania korespondencji
  • zasady dołączania kopert do korespondencji
  • zasady rejestracji, znakowania i rozdzielania korespondencji
  • systemy kancelaryjne /dziennikowy, bezdziennikowy, mieszany/
  • Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt
  • ewidencja przesyłek kurierskich
  • zasady wysyłania korespondencji
  • elektroniczny obieg dokumentów
  • zarządzanie własną skrzynką email – sortowanie i filtrowanie e-maili /MS Outlook/
  • zarządzanie skrzynką osoby zarządzającej
  • systemy porządkowania dokumentów bieżących na stanowisku pracy
  • układ dokumentów w segregatorze
  • opisywanie teczek i segregatorów
  • warunki i czas przechowywania dokumentów, kategorie archiwalne
  • procedura przekazywania dokumentów do archiwum zakładowego/składnicy akt
  • rodzaje pism występujących w sekretariacie
  • elementy pisma – zasady, pisownia, miejsce zapisu
  • zasady redagowania najczęściej występujących rodzajów korespondencji /wewnętrznej i zewnętrznej/
  • zasady tworzenia notatek ze spotkań
  • netykieta – zasady tworzenia korespondencji e-mail

Terminy

  • 1 października 2021, godz. 9.30-14.30, szkolenie online na ZOOM
  • 25 listopada 2021, godz. 9.30-14.30, szkolenie online na ZOOM

Koszt uczestnictwa 1 osoby

650,-
  • + 23% VAT

Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia

Indywidualne podejście

Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 10 osób)

Prezentacja online

Nowoczesna prezentacja przygotowana pod kątem nauczania online. Same konkrety. Bez zanudzania Cię niepotrzebną teorią

Materiały szkoleniowe

W wersji elektronicznej

Certyfikat ukończenia szkolenia

W wersji elektronicznej

Pobierz formularz zgłoszenia na szkolenie w formacie PDF

lub wyślij do mnie email z prośbą o rezerwację miejsca (niezobowiązująco)

[email protected]

Dołącz do Uczestniczek szkolenia!

Skorzystaj z mojej wiedzy i doświadczenia

1
Tyle osób uczestniczyło w moich szkoleniach i konsultacjach
1
lat prowadzę szkolenia. Od 16 lat specjalizuję się w szkoleniach dla Asystentek, Recepcjonistek i Office Managerek
1
lat mojego doświadczenia zawodowego to droga od Recepcjonistki do Eksperki w obszarze administracji biurowej i Właścicielki firmy
1
Klientów z sektora publicznego i biznesu skorzystało z moich szkoleń i mojego zespołu.

Do zobaczenia i usłyszenia na szkoleniu
"Korespondencja w biurze"!

Agnieszka korach

Agnieszka Korach