Szkolenie dla pracowników biur zarządów, sekretariatów, recepcji
KORESPONDENCJA W BIURZE
Termin i miejsce:
8-9.10.2024, ONLINE
godz. 9.00-13.00
Cena za 1 osobę: 990zł+23%VAT
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników administracji biurowej, którzy potrzebują poznać zasady prawidłowego obiegu dokumentów w biurze, przechowywania dokumentów na stanowisku pracy, tworzenia dokumentów oraz zarządzania korespondencją e-mail.
Czego dowiesz się podczas szkolenia
- Jak opracować instrukcję kancelaryjną, procedurę obiegu dokumentów
- Jak ewidencjonować korespondencję przychodzącą i wychodzącą w formie „papierowej”
- Jak zarządzać korespondencją e-mail
- Jak postępować z dokumentacją biurową „papierową”
- Jak długo należy przechowywać dokumenty
- Jak opisywać segregatory i teczki
- Jak porządkować dokumenty w segregatorach i teczkach
- Jak przygotować dokumenty do przekazania do składnicy akt lub archiwum zakładowego
- Jak przygotować najczęściej występującą dokumentację w sekretariacie
- Jak prawidłowo zapisywać poszczególne elementy pisma
- Jak przygotować notatkę ze spotkania, tzw. „minutkę”
- Jakie aplikacje i programy warto poznać, aby przyspieszyć i uatrakcyjnić tworzenie dokumentów w biurze
Zobacz, co mówią Uczestniczki poprzednich edycji tego szkolenia:
Moduły szkoleniowe
Obieg korespondencji w biurze
- instrukcja kancelaryjna/procedura obiegu dokumentów
- zasady przyjmowania i otwierania korespondencji
- zasady dołączania kopert do korespondencji
- zasady rejestracji, znakowania i rozdzielania korespondencji
- systemy kancelaryjne /dziennikowy, bezdziennikowy, mieszany/
- Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt
- ewidencja przesyłek kurierskich
- zasady wysyłania korespondencji
- elektroniczny obieg dokumentów
Gromadzenie i przechowywanie dokumentów na stanowisku pracy, procedura przekazania ich do firmowego archiwum
- systemy porządkowania dokumentów bieżących na stanowisku pracy
- układ dokumentów w segregatorze
- opisywanie teczek i segregatorów
- ewidencja dokumentów, teczek i segregatorów
- warunki i czas przechowywania dokumentów, kategorie archiwalne
- procedura przekazywania dokumentów do archiwum zakładowego/składnicy akt
Tworzenie korespondencji
- rodzaje pism występujących w sekretariacie
- elementy pisma – zasady, pisownia, miejsce zapisu
- zasady redagowania najczęściej występujących rodzajów dokumentów /wewnętrznych i zewnętrznych/
- zasady tworzenia notatek ze spotkań
- netykieta – zasady tworzenia korespondencji e-mail
Zarządzanie skrzynką e-mail
- zarządzanie skrzynką email
- automatyzacja – sortowanie i filtrowanie e-maili /MS Outlook/
- tworzenie szablonów odpowiedzi
Programy i aplikacje do tworzenia dokumentów
Kto poprowadzi szkolenie
Nazywam się Agnieszka Korach i jestem autorką tego szkolenia.
W 1997 roku zaczęłam swoją drogę zawodową. Pełniłam wszystkie funkcje w administracji biurowej – od recepcji, poprzez sekretariat aż do osoby zarządzającej działem administracji.
Od 2001 roku prowadzę szkolenia, a od 2006 roku specjalizuję się w uczeniu Asystentek, Office Managerek i Recepcjonistek. Przeszkoliłam ponad 10000 osób. Jestem autorką wielu artykułów skierowanych m.in. do Asystentek, osób zarządzających, działów personalnych, pomysłodawczynią pierwszej w Polsce Akademii Asystentek i Sekretarek oraz serwisu PortalDlaSekretarek.pl. Jestem psychologiem społecznym (Uniwersytet SWPS), dyplomowanym trenerem oraz dyplomowanym archiwistą.
Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia
Case study
Tylko konkrety i praktyka
Indywidualne podejście
Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 12 osób)
Inspiracja i wymiana doświadczeń
Dowiesz się, jak pracują inni, z jakich rozwiązań korzystają
Szablony i narzędzia
Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy
Materiały szkoleniowe
W wersji elektronicznej
Certyfikat ukończenia szkolenia
W wersji elektronicznej
Zgłoś udział w szkoleniu
8-9.10.2024, online
KORESPONDENCJA W BIURZE
990zł+23%VAT
1217,70 zł (z VAT)