fbpx

PROFESJONALNY SEKRETARIAT
W URZĘDZIE

Skuteczne zarządzanie relacjami w sekretariacie administracji publicznej: Klienci, Goście, Współpracownicy

Szkolenie dla Sekretarek, Asystentek, pracowników sekretariatów urzędów i instytucji

Termin i miejsce:

10-11.10.2024, Warszawa
godz. 10.00-16.00, 9.00-15.00

Cena za 1 osobę (Warszawa): 1490zł+23%VAT

Termin i miejsce:

21-22.11.2024, Warszawa
godz. 10.00-16.00, 9.00-15.00

Cena za 1 osobę (Warszawa): 1490zł+23%VAT

Szkolenie "Profesjonalny sekretariat w urzędzie" skierowane jest do osób pracujących w sekretariatach urzędów i instytucji.

Czego Uczestniczki/Uczestnicy dowiedzą się podczas szkolenia "Profesjonalny sekretariat w urzędzie"?

  • jak budować pozytywne pierwsze wrażenie wśród gości i klientów urzędu/instytucji
  • jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji
  • jak profesjonalnie przyjmować gości w urzędzie
  • jak prowadzić służbowe rozmowy przez telefon
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach przez telefon
  • jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w relacji z Klientami urzędu
  • jakie techniki asertywne są najskuteczniejsze i jak z nich korzystać w codziennej pracy
  • jak organizować pracę w sekretariacie
  • jak skutecznie współpracować z osobą zarządzającą

MODUŁY SZKOLENIOWE

Profesjonalny wizerunek pracownika sekretariatu urzędu/instytucji

  • rola pracownika w  budowaniu pozytywnego wizerunku firmy/instytucji
  • psychologiczne aspekty budowania profesjonalnego wizerunku i pierwszego wrażenia
  • zasady profesjonalnego wyglądu – dress code, zajęcia z Coachem Biznesowego Stylu

Organizacja pracy i współpraca z przełożonym

  • organizacja pracy własnej
  • podstawowe zasady współpracy z osobą zarządzającą
  • monitorowanie kalendarza przełożonego
  • ustalanie priorytetów

Etykieta biznesu w pracy pracownika sekretariatu

  • główne zasady etykiety w relacjach służbowych /powitanie, podawanie ręki, przepuszczanie w drzwiach, sposób zwracania się do innych itp./
  • reguły etykiety zawodowej w codziennej pracy w sekretariacie – w relacjach z przełożonymi, współpracownikami, klientami, osobami z zewnątrz

Przyjmowanie gości

  • czego oczekuje gość od pracownika sekretariatu
  • kolejność obsługi
  • powitanie gości
  • anonsowanie wizyty osobie zarządzającej
    odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
    serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
    pożegnanie gościa/gości
  • zachowanie pracownika podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • „gotowce”, czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

Organizacja spotkań

  • podstawowe zasady umawiania spotkań
  • zaproszenie na spotkanie – jak powinno wyglądać?
  • organizacja spotkania
  • agenda spotkania – co powinna zawierać?
  • spotkanie zakończone i co dalej?

Monitorowanie rozmów telefonicznych

  • telefoniczna etykieta
  • etapy rozmowy
  • powitanie przez telefon
  • anonsowanie i łączenie rozmów
  • pozyskiwanie i udzielanie informacji przez telefon
  • trudne sytuacje przez telefon – jak sobie z nimi radzić
  • przydatne określenia, zwroty

Praca na przykładach Uczestniczek i Uczestników szkolenia – katalog trudnych sytuacji w kontakcie bezpośrednim oraz telefonicznym /klienci, współpracownicy, osoby strategiczne/ i jak sobie z nimi radzić, m.in.

  • agresywny rozmówca
  • zdenerwowany rozmówca
  • rozmówca roszczeniowy
  • rozmówca nalegający naciskający
  • telefoniczny akwizytor
  • „znajomy” osoby zarządzającej

Jakie 3 kluczowe kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia?

Radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Skuteczna komunikacja i porozumiewanie się

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Nie wierz mi na słowo!
Sprawdź opinie Uczestniczek

Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia

Case study

Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje

Indywidualne podejście

Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 12 osób)

Inspiracja i wymiana doświadczeń

Dowiesz się, jak pracują inni pracownicy sekretariatów, z jakich rozwiązań korzystają

Szablony i narzędzia

Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy

Materiały szkoleniowe

W wersji elektronicznej

Certyfikat ukończenia szkolenia

W wersji elektronicznej

Uczestniczki szkolenia otrzymają również , w ramach szkolenia,
INDYWIDUALNĄ ANALIZĘ BUSINESS DRESS CODE
(analiza kolorystyczna i analiza sylwetki).

Kto poprowadzi szkolenie

Nazywam się Agnieszka Korach i od ponad 20 lat pomagam budować WARTOŚĆ dla firm i instytucji na stanowiskach w administracji biurowej.

Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.

Więcej o mnie…

Zgłoś udział w szkoleniu

Terminy:
10-11.10.2024, Warszawa
21-22.11.2024, Warszawa

PROFESJONALNY SEKRETARIAT w urzędzie

1490zł+23%VAT

Jeśli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych - nie doliczamy podatku VAT

W cenie szkolenia: przerwy kawowe, lunch

BEZPŁATNE CERTYFIKOWANE SZKOLENIE DLA ASYSTENTEK

"7 wskazówek jak myśleć i działać strategicznie" 

X
Scroll to Top