PROFESJONALNY SEKRETARIAT
W URZĘDZIE
Skuteczne zarządzanie relacjami w sekretariacie administracji publicznej: Klienci, Goście, Współpracownicy
Szkolenie dla Sekretarek, Asystentek, pracowników sekretariatów urzędów i instytucji
Termin i miejsce:
10-11.10.2024, Warszawa
godz. 10.00-16.00, 9.00-15.00
Cena za 1 osobę (Warszawa): 1490zł+23%VAT
Termin i miejsce:
21-22.11.2024, Warszawa
godz. 10.00-16.00, 9.00-15.00
Cena za 1 osobę (Warszawa): 1490zł+23%VAT
Szkolenie "Profesjonalny sekretariat w urzędzie" skierowane jest do osób pracujących w sekretariatach urzędów i instytucji.
Czego Uczestniczki/Uczestnicy dowiedzą się podczas szkolenia "Profesjonalny sekretariat w urzędzie"?
- jak budować pozytywne pierwsze wrażenie wśród gości i klientów urzędu/instytucji
- jakie zasady savoir-vivre obowiązują w sekretariacie urzędu, instytucji
- jak profesjonalnie przyjmować gości w urzędzie
- jak prowadzić służbowe rozmowy przez telefon
- jak radzić sobie w trudnych sytuacjach przez telefon
- jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w relacji z Klientami urzędu
- jakie techniki asertywne są najskuteczniejsze i jak z nich korzystać w codziennej pracy
- jak organizować pracę w sekretariacie
- jak skutecznie współpracować z osobą zarządzającą
MODUŁY SZKOLENIOWE
Profesjonalny wizerunek pracownika sekretariatu urzędu/instytucji
- rola pracownika w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy/instytucji
- psychologiczne aspekty budowania profesjonalnego wizerunku i pierwszego wrażenia
- zasady profesjonalnego wyglądu – dress code, zajęcia z Coachem Biznesowego Stylu
Organizacja pracy i współpraca z przełożonym
- organizacja pracy własnej
- podstawowe zasady współpracy z osobą zarządzającą
- monitorowanie kalendarza przełożonego
- ustalanie priorytetów
Etykieta biznesu w pracy pracownika sekretariatu
- główne zasady etykiety w relacjach służbowych /powitanie, podawanie ręki, przepuszczanie w drzwiach, sposób zwracania się do innych itp./
- reguły etykiety zawodowej w codziennej pracy w sekretariacie – w relacjach z przełożonymi, współpracownikami, klientami, osobami z zewnątrz
Przyjmowanie gości
- czego oczekuje gość od pracownika sekretariatu
- kolejność obsługi
- powitanie gości
- anonsowanie wizyty osobie zarządzającej
odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
pożegnanie gościa/gości - zachowanie pracownika podczas wizyty gości
- typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
- „gotowce”, czyli przydatne formuły, zwroty i określenia
Organizacja spotkań
- podstawowe zasady umawiania spotkań
- zaproszenie na spotkanie – jak powinno wyglądać?
- organizacja spotkania
- agenda spotkania – co powinna zawierać?
- spotkanie zakończone i co dalej?
Monitorowanie rozmów telefonicznych
- telefoniczna etykieta
- etapy rozmowy
- powitanie przez telefon
- anonsowanie i łączenie rozmów
- pozyskiwanie i udzielanie informacji przez telefon
- trudne sytuacje przez telefon – jak sobie z nimi radzić
- przydatne określenia, zwroty
Praca na przykładach Uczestniczek i Uczestników szkolenia – katalog trudnych sytuacji w kontakcie bezpośrednim oraz telefonicznym /klienci, współpracownicy, osoby strategiczne/ i jak sobie z nimi radzić, m.in.
- agresywny rozmówca
- zdenerwowany rozmówca
- rozmówca roszczeniowy
- rozmówca nalegający naciskający
- telefoniczny akwizytor
- „znajomy” osoby zarządzającej
Jakie 3 kluczowe kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia?
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Skuteczna komunikacja i porozumiewanie się
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Nie wierz mi na słowo!
Sprawdź opinie Uczestniczek
Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia
Case study
Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje
Indywidualne podejście
Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 12 osób)
Inspiracja i wymiana doświadczeń
Dowiesz się, jak pracują inni pracownicy sekretariatów, z jakich rozwiązań korzystają
Szablony i narzędzia
Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy
Materiały szkoleniowe
W wersji elektronicznej
Certyfikat ukończenia szkolenia
W wersji elektronicznej
Uczestniczki szkolenia otrzymają również , w ramach szkolenia,
INDYWIDUALNĄ ANALIZĘ BUSINESS DRESS CODE
(analiza kolorystyczna i analiza sylwetki).
Kto poprowadzi szkolenie
Nazywam się Agnieszka Korach i od ponad 20 lat pomagam budować WARTOŚĆ dla firm i instytucji na stanowiskach w administracji biurowej.
Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.
Zgłoś udział w szkoleniu
Terminy:
10-11.10.2024, Warszawa
21-22.11.2024, Warszawa
PROFESJONALNY SEKRETARIAT w urzędzie
1490zł+23%VAT
Jeśli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych - nie doliczamy podatku VAT
W cenie szkolenia: przerwy kawowe, lunch