fbpx


ARCHIWUM FIRMOWE OD "A" DO "Z"

Szkolenie online 14-15 listopada 2022

godz. 9.00 – 12.00

szkolenie archiwum firmowe

Zarządzasz lub/i pracujesz w niedużej firmie/organizacji, w której nie ma firmowego archiwum
a "kanciapa na segregatory"? Tracicie mnóstwo czasu na odszukiwanie tam dokumentów? 

Odziedziczyłaś/-eś po poprzedniczce/poprzedniku bałagan w dokumentach oraz mnóstwo segregatorów,
w których jest "wszystko" i bardzo trudno tam znaleźć to, czego akurat potrzebujesz?

Do Twoich zadań należy organizacja biurowego archiwum, ale nie wiesz jak się za to zabrać?

Jeśli odpowiedziałaś/-eś TAK na choć 1 pytanie – to czytaj dalej…

Dzięki fachowej wiedzy na temat organizacji i zarządzania przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentów w firmie:

  • zaplanujesz i zorganizujesz bezpieczne pomieszczenia do przechowywania i archiwizowania dokumentów papierowych
  • zaplanujesz skuteczny proces przejmowania dokumentów ze stanowisk pracy od pracowników

  • dowiesz się, jak we właściwy sposób opisywać teczki, segregatory, porządkować dokumenty (bieżące i archiwalne) w ich wnętrzu
  • przygotujesz procedury i niezbędne formularze – na bazie GOTOWCÓW, KTÓRE ODE MNIE DOSTANIESZ

  • dowiesz się jakie rejestry prowadzić i w jaki sposób
  • zaplanujesz cały rok pracy w archiwum firmowym
  • przeprowadzisz bezpieczne niszczenie dokumentów w firmie, których już nie musicie przechowywać

  • zorganizujesz udostępnianie dokumentów pracownikom, które już zostały przekazane do firmowego archiwum

 

Szkolenie bardzo przerosło moje oczekiwania. Treści przekazywane były w przystępny sposób. Moja praca byłaby znacznie łatwiejsza, gdybym była na nim wcześniej.

Olga Kościańska
-

Polecam szkolenia, które prowadzi Agnieszka Korach. Wyniosłam ogrom cennej wiedzy i różnego rodzaju rozwiązań.

KSawicka
-

Uniwersytet SWPS

Najlepsze szkolenie w jakim udało mi się uczestniczyć do tej pory.

Natalia Bochenek
-

Wiem, że nie masz czasu na długie szkolenia

Wiem też, że potrzebujesz jasnych i czytelnych rozwiązań do zastosowania od razu.

Dlatego:

  • szkolenie odbędzie się w 2 sesjach – każdego dnia po 3h szkolenia
  • szkolenie zawiera samą “esencję” omawianego zagadnienia oraz liczne przykłady i gotowe rozwiązania
  • na zakończenie każdej sesji będziesz mogła wziąć udział w sesji Q&A i zadać swoje pytania, rozwiać wątpliwości, poprosić o wskazówki
  • i coś czego jeszcze u mnie nie było – dostajesz dostęp do nagrania ze szkolenia – możesz więc do niego wracać kiedy i gdzie chcesz – wystarczy Ci do tego komputer lub telefon i dostęp do internetu

Kim jestem?

Nazywam się Agnieszka Korach i jestem autorką tego szkolenia.

W 1997 roku zaczęłam swoją drogę zawodową. Pełniłam wszystkie funkcje w administracji biurowej – od recepcji, poprzez sekretariat aż do osoby zarządzającej działem administracji.

Od 2001 roku prowadzę szkolenia, a od 2006 roku specjalizuję się w uczeniu Asystentek, Office Managerek i Recepcjonistek. Przeszkoliłam ponad 6000 osób. Jestem autorką wielu artykułów skierowanych do Asystentek, pomysłodawczynią pierwszej w Polsce Akademii Asystentek i Sekretarek oraz serwisu PortalDlaSekretarek.pl. Jestem psychologiem społecznym (Uniwersytet SWPS), dyplomowanym trenerem oraz dyplomowanym Archiwistą.

Podczas kursu podzielę się z Tobą:

  • swoim doświadczeniem zawodowym w zakresie porządkowania i archiwizacji dokumentów biurowych
  • najlepszymi praktykami
  • wiedzą z zakresu archiwistyki

 

Co o mojej pracy mówią inni?

Agnieszka Korach opinie

Czego dowiesz się podczas szkolenia
"Archiwum firmowe od A do Z"?

1

MODUŁ

Definicje, akty prawne, podstawowe pojęcia

  • Akta normatywne, procedury wewnętrzne
  • Etapy postępowania z dokumentami w biurze
  • Procedura obiegu dokumentów
  • Procedura archiwalna
  • Rodzaje dokumentacji w biurze i sposób postępowania z nimi
  • Podział dokumentów na kategorie archiwalne – materiały archiwalne i dokumentacja niearchiwalna
  • Archiwum firmowe vs składnica akt
  • Czy moja firma wytwarza materiały archiwalne – nadzór archiwalny

2

MODUŁ

Pomieszczenie archiwum firmowego

  • Warunki, jakie powinno spełniać pomieszczenie, na przechowywanie dokumentów
  • Niezbędne wyposażenie
  • Oznaczenia regałów i półek
  • Układ teczek i segregatorów w archiwum
  • Układ teczek i segregatorów na półkach

3

MODUŁ

Przyjmowanie do archiwum dokumentów
od pracowników, udostępnianie dokumentów

  • Elementy opisu segregatora/teczki
  • Układ dokumentów w środku
  • Porządkowanie materiałów wewnątrz
  • Spis zdawczo-odbiorczy
  • Ewidencja spisów-zdawczo-odbiorczych
  • Ewidencja w archiwum teczek i segregatorów przekazanych przez pracowników
  • Nadanie teczkom/segregatorom sygnatury archiwalnej
  • Warunki udostępniania pracownikom dokumentów/wglądu do dokumentów znajdujących się w archiwum
  •  Ewidencja udostępniania dokumentów

4

MODUŁ

Brakowanie (niszczenie) dokumentów

  • Wydzielenie dokumentacji przeznaczonej do brakowania
  • Spis akt przeznaczonych do brakowania
  • Wniosek i decyzja o brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej
  • Brakowanie we własnym zakresie i poza firmą
  • Protokół brakowania

5

MODUŁ

Organizacja pracy
w archiwum

  • Zadania realizowane przez pracowników archiwum firmowego
  • Planowanie pracy – kalendarz prac w archiwum zakładowym
  • Poufność informacji

6

MODUŁ

Jak zorganizować czytelny system organizacji teczek/segregatorów i uporządkować dokumenty papierowe na własnym stanowisku pracy

  • Najczęściej występujące treści
  • Układy treści (chronologiczny, tematyczny, kolorystyczny, dziesiętny)
  • Opis teczek i segregatorów
  • Układ dokumentów wewnątrz teczek wewnętrzny
  • Paginowane
  • Ewidencja dokumentów wewnątrz teczek
  • Układ na regałach/w szafach
  • Dostęp i poufność
asertywność w pracy
opinie Agnieszka Korach
Bardzo ciekawe szkolenie. Świetna prowadząca. Dużo podpowiedzi do wykorzystania w praktyce.
Sylwia
TOWER Automotive
Warsztaty na bardzo wysokim poziomie. Duża dawka wiedzy, technik i wskazówek.
Patrycja Poskart
TZMO Global
Pełen profesjonalizm w przekazaniu wiedzy. Bardzo dobry kontakt z odbiorcą informacji. Perfekcyjnie przeprowadzone warsztaty.
Weronika Włoskiewicz
Szkolenie bardzo dobrze przygotowane merytorycznie. Agnieszka - świetna, przesympatyczna trenerka, znająca problemy poruszanych zagadnień.
Agnieszka Zielińska
CarGill

Termin szkolenia

14-15 listopada 2022

godz. 9.00-12.00 + każdego dnia sesja Q&A

 

 

Ile kosztuje udział w szkoleniu?

Pakiet BASIC

PLN 497
(cena zawiera 23%VAT)
  • 2 sesje szkoleniowe online (2x3h)
  • Sesja Q&A po każdej sesji szkoleniowej
  • Dostęp do nagrania ze szkolenia na platformie szkoleniowej - do końca 2023 r.
  • Skrypt szkoleniowy
  • "Gotowce" - formularze i checklisty w formie do edycji
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

Pakiet PREMIUM (tylko 5 miejsc)

PLN 799
(cena zawiera 23%VAT)
  • Pakiet BASIC
  • Indywidualna sesja online - 60min. do końca 2022r.

Sprzedaż udziału w szkoleniu trwa tylko do 10.11.2022 do godz. 22.00.

 

2022 Copyright ARK Consulting Agnieszka Korach, projekt OfficeInfluencers.pl

Asystentka Personalna/Executive Assistant.
Organizacja sekretariatu kadry zarządzającej.
7-8-9.12.2022, godz. 9.00-13.00 online

X
Lubisz "ciasteczka"? Bo prowadzimy statystyki odwiedzin i używamy plików "cookies" TAK!