Szkolenie dla Recepcjonistki i Recepcjonisty
PROFESJONALNA RECEPCJA
W BIURZE
Poznaj kluczowe strategie obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego
w biurowej recepcji
Termin i miejsce:
14-15.11.2024, online
godz. 9.00-13.00
Cena za 1 osobę: 790zł+23%VAT
Termin i miejsce:
12-13.12.2024, ONLINE
godz. 9.00-13.00
Cena za 1 osobę (Warszawa): 790zł+23%VAT
MODUŁY SZKOLENIOWE
Rola recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy:
- reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
- informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy
- wspierająca
- administracyjna
Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji:
- główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
- zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
- wygląd w recepcji – dress code
Profesjonalne zachowania pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym:
- niedozwolone zachowania werbalne i niewerbalne pracownika recepcji
- dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
- komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
- podstawowe zasady współpracy w zespole recepcyjnym
Wizyta gości firmy:
- czego oczekuje gość od pracownika recepcji
zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości - typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
- opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
- standardy profesjonalnej obsługi gości
- podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie - kolejność obsługi
- powitanie gości
- anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
- odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
- serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
- pożegnanie gościa/gości
- „gotowce”, czyli przydatne formuły, zwroty i określenia
Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych:
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
- profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
- etapy rozmowy telefonicznej
- filtrowanie rozmów
łączenie i zapowiadanie rozmów - sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
- polityka prywatności przez telefon – jakich informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakich nie
- przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
- przydatne formularze i narzędzia
- typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić
- „gotowce” – przydatne formuły, zwroty i określenia
Jakie kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia?
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Biznesowy savoir-vivre
Skuteczna komunikacja i osiąganie porozumienia w relacjach zawodowych
Nie wierz mi na słowo!
Sprawdź opinie Uczestniczek
Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia
Case study
Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje
Indywidualne podejście
Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 12 osób)
Inspiracja i wymiana doświadczeń
Dowiesz się, jak pracują inne Asystentki, z jakich rozwiązań korzystają
Szablony i narzędzia
Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy
Materiały szkoleniowe
W wersji elektronicznej
Certyfikat ukończenia szkolenia
W wersji elektronicznej
KTO POPROWADZI SZKOLENIE
Nazywam się Agnieszka Korach i od ponad 20 lat pomagam budować WARTOŚĆ dla firm , instytucji, zespołów i osób zarządzających, na stanowiskach w administracji biurowej.
Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.
27
doświadczenia zawodowego - od Recepcjonistki, Asystentki, Office Managerki do Ekspertki, Mentorki i Trenerki dla biznesu w obszarze zarządzania i administracji biurowej.
1
Pozycja ekspercka na rynku szkoleń w obszarze administracji biurowej
10.000+
przeszkolonych osób (Executive/Personal/Administrative Assistants, pracownicy recepcji, Office Managerki/) w tym osoby zarządzające
22
lata jako Trenerka Biznesu, w tym 18 lat specjalizacji szkoleniowej w obszarze administracji biurowej