fbpx

Profesjonalna recepcja w biurze

Szkolenie dla Recepcjonistki i Recepcjonisty

PROFESJONALNA RECEPCJA
W BIURZE

Poznaj kluczowe strategie obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego
w biurowej recepcji

Termin i miejsce:

14-15.11.2024, online
godz. 9.00-13.00

Cena za 1 osobę:  790zł+23%VAT

Termin i miejsce:

12-13.12.2024, ONLINE
godz. 9.00-13.00

Cena za 1 osobę (Warszawa): 790zł+23%VAT

MODUŁY SZKOLENIOWE

Rola recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy:

  • reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
  • informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy
  • wspierająca
  • administracyjna

Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji:

  • główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
  • zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
  • wygląd w recepcji – dress code

Profesjonalne zachowania pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym: 

  • niedozwolone zachowania werbalne i niewerbalne pracownika recepcji
  • dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
  • komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
  • podstawowe zasady współpracy w zespole recepcyjnym

Wizyta gości firmy:

  • czego oczekuje gość od pracownika recepcji
    zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
  • standardy profesjonalnej obsługi gości
  • podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
    zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie
  • kolejność obsługi
  • powitanie gości
  • anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
  • odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
  • serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
  • pożegnanie gościa/gości
  • „gotowce”, czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych:

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
  • profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
  • etapy rozmowy telefonicznej
  • filtrowanie rozmów
    łączenie i zapowiadanie rozmów
  • sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
  • polityka prywatności przez telefon – jakich informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakich nie
  • przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
  • przydatne formularze i narzędzia
  • typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić
  • „gotowce” – przydatne formuły, zwroty i określenia

Jakie kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia?

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Biznesowy savoir-vivre

Skuteczna komunikacja i osiąganie porozumienia w relacjach zawodowych

Nie wierz mi na słowo!
Sprawdź opinie Uczestniczek

5/5
Szkolenie NAJLEPSZE ze wszystkich, w których uczestniczyłam. Praktyka prowadzącej i przekazanie były bezcenne.
Ewelina
Can Pack
5/5
Szkolenie, które rozwiewa wątpliwości na temat "banalnych problemów". Pomaga uporządkować sobie pracę. Sympatyczna atmosfera.
Hanna
KAEFFER

Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia

Case study

Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje

Indywidualne podejście

Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 12 osób)

Inspiracja i wymiana doświadczeń

Dowiesz się, jak pracują inne Asystentki, z jakich rozwiązań korzystają

Szablony i narzędzia

Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy

Materiały szkoleniowe

W wersji elektronicznej

Certyfikat ukończenia szkolenia

W wersji elektronicznej

KTO POPROWADZI SZKOLENIE

Nazywam się Agnieszka Korach i od ponad 20 lat pomagam budować WARTOŚĆ dla firm , instytucji, zespołów i osób zarządzających, na stanowiskach w administracji biurowej.

Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.

Więcej o mnie…

27

doświadczenia zawodowego - od Recepcjonistki, Asystentki, Office Managerki do Ekspertki, Mentorki i Trenerki dla biznesu w obszarze zarządzania i administracji biurowej.

1

Pozycja ekspercka na rynku szkoleń w obszarze administracji biurowej

10.000+

przeszkolonych osób (Executive/Personal/Administrative Assistants, pracownicy recepcji, Office Managerki/) w tym osoby zarządzające

22

lata jako Trenerka Biznesu, w tym 18 lat specjalizacji szkoleniowej w obszarze administracji biurowej

Zgłoś udział w szkoleniu

14-15.11.2024, online

Profesjonalna recepcja w biurze

790zł+23%VAT

971,70zł (z VAT)

12-13.12.2024, online

Profesjonalna recepcja w biurze

790zł+23%VAT

971,70zł (z VAT)