https://officeinfluencers.pl/dolacz

Szkolenie dla osób pracujących w recepcjach biurowych

Profesjonalna Recepcja w Biurze

MODUŁY SZKOLENIOWE

Rola Recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy i biura

  • reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
  • informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy
  • wspierająca
  • administracyjna

Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji

  • główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
  • zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
  • wygląd w recepcji – dress code

Profesjonalne zachowania pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym: 

  • dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
  • komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
  • podstawowe zasady współpracy w zespole recepcyjnym
  • przydatne narzędzia AI

Wizyta gości w firmie:

  • czego oczekuje gość od pracownika recepcji
    zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
  • standardy profesjonalnej obsługi gości
  • podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
    zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie
  • kolejność obsługi
  • powitanie gości
  • anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
  • odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
  • serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
  • pożegnanie gościa/gości
  • „gotowce”, czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
  • profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
  • etapy rozmowy telefonicznej
  • filtrowanie rozmów
    łączenie i zapowiadanie rozmów
  • sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
  • polityka prywatności przez telefon – jakich informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakich nie
  • przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
  • przydatne formularze i narzędzia
  • typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić
  • „gotowce” – przydatne formuły, zwroty i określenia

Jakie kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia?

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Biznesowy savoir-vivre

Skuteczna komunikacja i osiąganie porozumienia w relacjach zawodowych

Opinie Uczestniczek tego szkolenia

5/5
Szkolenie NAJLEPSZE ze wszystkich, w których uczestniczyłam. Praktyka prowadzącej i przekazanie były bezcenne.
Ewelina
Can Pack
5/5
Szkolenie, które rozwiewa wątpliwości na temat "banalnych problemów". Pomaga uporządkować sobie pracę. Sympatyczna atmosfera.
Hanna
KAEFFER

Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia

Case study

Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje

Indywidualne podejście

Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 12 osób)

Inspiracja i wymiana doświadczeń

Dowiesz się, jak pracują inne Asystentki, z jakich rozwiązań korzystają

Szablony i narzędzia

Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy

Materiały szkoleniowe

W wersji elektronicznej

Certyfikat ukończenia szkolenia

W wersji elektronicznej

KTO POPROWADZI SZKOLENIE

Nazywam się Agnieszka Korach i od ponad 20 lat pomagam budować WARTOŚĆ dla firm , instytucji, zespołów i osób zarządzających, na stanowiskach w administracji biurowej.

Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.

 

Zgłoś udział w szkoleniu
PROFESJONALNA RECEPCJA W BIURZE

890zł+23%VAT

Cena udziału 1 osoby

6-7.03.2025, online

24-25.04.2025, online

29-30.05.2025, online