PROFESJONALNA RECEPCJA

Jakie kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia
"Profesjonalna recepcja"

Budowanie pozytywnego wizerunku własnego i firmy
Komunikacja
Współpraca z innymi
Obsługa gości i Klientów firmy

Moduły szkoleniowe

1. Rola recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy 

  • reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
  • informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy
  • wspierająca
  • administracyjna

2. Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji:

  • główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
  • zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
  • wygląd w recepcji – dress code

3. Profesjonalne zachowania pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym: 

  • niedozwolone zachowania werbalne i niewerbalne pracownika recepcji
  • dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
  • komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
  • podstawowe zasady współpracy w zespole recepcyjnym

4. Wizyta gości firmy:

  • czego oczekuje gość od pracownika recepcji
  • zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
  • standardy profesjonalnej obsługi gości
  • podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
  • zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie
  • kolejność obsługi
  • powitanie gości
  • anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
  • odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
  • serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
  • pożegnanie gościa/gości
  • “gotowce”, czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

5. Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych:

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
  • profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
  • etapy rozmowy telefonicznej
  • filtrowanie rozmów
  • łączenie i zapowiadanie rozmów
  • sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
  • polityka prywatności przez telefon – jakie informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakie nie
  • przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
  • przydatne formularze i narzędzia
  • typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić
  • “gotowce” – przydatne formuły, zwroty i określenia

Opinie Uczestniczek poprzednich edycji

Szkolenie NAJLEPSZE ze wszystkich, w których uczestniczyłam. Praktyka prowadzącej i przekazanie były bezcenne.
Ewelina
Can Pack
Szkolenie, które rozwiewa wątpliwości na temat "banalnych problemów". Pomaga uporządkować sobie pracę. Sympatyczna atmosfera.
Hanna
KAEFFER

Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia

Szablony i narzędzia

Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy

Materiały szkoleniowe

W wersji elektronicznej

Certyfikat ukończenia szkolenia

W wersji elektronicznej

Indywidualne wsparcie poszkoleniowe

30 minut indywidualnych konsultacji w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Terminy

  • 23-24.09.2021, godz. 9.00-12.00, online
  • 3-4.11.2021, godz. 9.00-12.00, online
  • 16-17.12.2021, godz. 9.00-12.00, online

 

Koszt uczestnictwa 1 osoby

650,-
  • + 23% VAT

lub

wyślij do mnie wiadomość z prośbą o rezerwację miejsca: [email protected]

1 +
Tyle osób uczestniczyło w moich szkoleniach i konsultacjach
1
lat prowadzę szkolenia. Od 16 lat specjalizuję się w szkoleniach dla Asystentek, Recepcjonistek i Office Managerek
1
lat mojego doświadczenia zawodowego to droga od Recepcjonistki do Eksperki w obszarze administracji biurowej i Właścicielki firmy
1 +
Klientów z sektora publicznego i biznesu skorzystało z moich szkoleń i mojego zespołu.

O mnie

 

Od ponad 20 lat wspieram administracyjne profesjonalistki – Office Managerki, Asystentki, Sekretarki i Recepcjonistki – w budowaniu sukcesu zawodowego i wartości dla firm, w których pracują.

Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.

Więcej o mnie…