
Czy wiesz jak działa RECEPCJA w Twojej firmie?
Recepcja to pierwsze miejsce, które widzi i słyszy:
Twój Klient
Twój Gość
Twój Kontrahent
Czy wiesz, co wtedy WIDZI i SŁYSZY?
Czy wiesz, jak jest traktowany przez Twoich pracowników?
Od wielu lat dla prowadzę w Recepcjach firm procedurę “Tajemniczy Klient”. Na bazie tego badania powstaje raport, dzięki, któremu Klient zamawiający takie badanie już wie, co działa jak należy, a jakie obszary pracy w Recepcji należy wzmocnić.
A jeżeli już wiesz, co chcesz, aby zmieniło się w Twojej Recepcji – poprowadzę szkolenie dla Twoich pracowników.
Potrzebujesz szkolenia
dla pracowników Recepcji?
Procedurę “Tajemniczy Klient” otrzymasz ode mnie w cenie szkolenia!
(dotyczy szkoleń zamkniętych – dedykowanych dla Twojej firmy)
