Asystentka - Partner w Zarządzaniu I. Myśl jak Szef."
Szkolenie dla Executive Assistant, Asystentki Zarządu / Biura Zarządu, Personal Assistant.
To nie Twoje stanowisko daje Ci siłę. To Twoje kompetencje, umiejętność ich pokazywania, Twój stosunek do siebie i do innych.
- Masz już spore doświadczenie jako Asystentka
- Pracujesz ze swoją szefową/swoim szefem od pewnego czasu
- Wiesz, czego się od Ciebie oczekuje i potrafisz wykonywać zadania zgodnie z tymi oczekiwaniami
Czas więc na kolejny krok
- Wejdź na wyższy poziom współpracy z szefową/szefem
- Zbuduj partnerskie relacje z osobami, które wspierasz
- Pokaż, że można Ci zaufać i delegować bardziej ambitne i odpowiedzialne zadania
Czego dowiesz się na szkoleniu?
- Kim jest osoba zarządzająca – jaki jest jej sposób myślenia i podejmowania decyzji
- Jakie wyzwania stawiane są kadrze managerskiej przez otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne i jak to wpływa na Twoją pracę
- Jak jeszcze efektywniej możesz współpracować z osobą zarządzającą/osobami zarządzającymi
- Co możesz zrobić, aby skuteczniej porozumiewać się z osobami zarządzającymi, osobami strategicznymi dla firmy i członkami zespołu
- Jakie narzędzia pomogą Ci w budowaniu swojego autorytetu i pewności siebie
- Jak możesz poszerzać swoją strefę wpływu
- Czym są strategiczne techniki asertywne i jak je zastosować w praktyce
- Jak budować relacje i motywować innych dzięki komunikacji pozytywnej
Zobacz, co mówią Uczestniczki poprzednich
edycji tego szkolenia:
Jakie kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia
"Asystentka - Partner w Zarządzaniu. Myśl jak Szef"?
Myślenie
strategiczne
decyzji
marki osobistej
Moduły szkoleniowe
MODUŁ I
OD SEKRETARKI DO ASYSTENTKI – PARTNERA W ZARZĄDZANIU
Rola Asystentki top managementu w zmieniającej się rzeczywistości
Budowanie wiarygodności osobistej i zawodowej
“Gdzie jestem”, czyli modele/poziomy współpracy z osobą zarządzającą
Jak osiągnąć poziom mistrzowski we współpracy z przełożonymi
MODUŁ II
PUNKT WIDZENIA OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ – PUNKT WIDZENIA ASYSTENTKI. JAK USPRAWNIĆ POROZUMIENIE I WSPÓŁDZIAŁANIE?
Psychologiczny profil osoby zarządzającej
Współpraca z różnymi typami osobowości
Współpraca z kilkoma przełożonymi
Oczekiwania osób zarządzających/liderów wobec Asystentek
Podstawowe błędy we współpracy z osobami zarządzającymi i jak ich uniknąć
Przejmowanie inicjatywy i postawa proaktywna
Prezentowanie własnych pomysłów
Rekomendowanie możliwych rozwiązań dla pojawiających się wyzwań
Komunikacja pozytywna w relacjach z przełożonymi
Różne sposoby pozyskiwania informacji – co zrobić w sytuacji, gdy nasi przełożeni nie lubią, gdy zadaje im się pytania?
Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku Asystentki
MODUŁ III
STRATEGIE ASERTYWNOŚCI W PRACY ASYSTENTKI
Jak dyplomatycznie odmawiać?
Jak radzić sobie z krytyką?
Jak konstruktywnie udzielać krytyki?
Jak udzielać odpowiedzi na niewygodne lub krępujące pytania?
Jak wyrażać prośby?
Jak radzić sobie z naleganiem i naciskiem?
Jak ochronić własne granice?
Jak wyrażać własne opinie?
Jak przekazywać polecenia współpracownikom i osobom strategicznym?
Jak egzekwować wykonanie zadań?
MODUŁ IV
TRUDNE SYTUACJE W PRACY ASYSTENTKI?
Praca na realnych przykładach Uczestniczek szkolenia.
MODUŁ V
STRATEGIE KOMUNIKACJI W PRACY ASYSTENTKI
Jak postrzegają mnie inni (przełożeni, współpracownicy, klienci) i jaki ma to wpływ na wzajemne porozumienie
Budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów
Budowanie wizerunku osoby skutecznej, profesjonalnej i godnej zaufania
Budowanie pewności siebie w komunikacji
Budowanie własnej strefy wpływu
Zasady komunikacji pozytywnej – motywującej do działania
MODUŁ VI
DRUGA STRONA MEDALU – CASE MANAGERSKI
Zadanie indywidualne podsumowujące szkolenie
Skorzystaj z mojej wiedzy i doświadczenia
Terminy, miejsce, koszt udziału
Szkolenie w Warszawie
Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia
Case study, testy
Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje. Dzięki testom dowiesz się więcej o sobie i osobach, które wspierasz w pracy
Indywidualne podejście
Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 10 osób)
Inspiracja i wymiana doświadczeń
Dowiesz się, jak pracują inne Asystentki
Prezentacja
Nowoczesna prezentacja. Bez zanudzania Cię niepotrzebną teorią
Warsztat managerski
Podczas szkolenia wcielisz się w rolę managera. Będziesz podejmować decyzje, ustalać priorytety, delegować zadania, rozwiązywać kwestie sporne
Materiały szkoleniowe
W wersji elektronicznej
Dostęp do kursu online "Jak budować WARTOŚĆ dla firm i osób zarządzających na stanowisku Asystentki."
Dożywotni bezpłatny dostęp
Certyfikat ukończenia szkolenia
W wersji elektronicznej
Tylko w przypadku szkolenia online - 60 minut indywidualnych konsultacji
Do wykorzystania w ciągu 30 dni od daty ukończenia szkolenia
Dołącz do Uczestniczek szkolenia!
O mnie

Od ponad 20 lat wspieram administracyjne profesjonalistki – Office Managerki, Asystentki, Sekretarki i Recepcjonistki – w budowaniu sukcesu zawodowego i wartości dla firm, w których pracują.
Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.