Szkolenie dla Executive Assistant, Asystentki Zarządu / Biura Zarządu, Personal Assistant.

To nie Twoje stanowisko daje Ci siłę. To Twoje kompetencje, umiejętność ich pokazywania, Twój stosunek do siebie i do innych.

Agnieszka Korach
Wspierasz na co dzień kadrę zarządzającą? To szkolenie jest dla Ciebie!
  • Masz już spore doświadczenie jako Asystentka
  • Pracujesz ze swoją szefową/swoim szefem od pewnego czasu
  • Wiesz, czego się od Ciebie oczekuje i potrafisz wykonywać zadania zgodnie z tymi oczekiwaniami

Czas więc na kolejny krok

  • Wejdź na wyższy poziom współpracy z szefową/szefem
  • Zbuduj partnerskie relacje z osobami, które wspierasz
  • Pokaż, że można Ci zaufać i delegować bardziej ambitne i odpowiedzialne zadania

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • Kim jest osoba zarządzająca – jaki jest jej sposób myślenia i podejmowania decyzji
  • Jakie wyzwania stawiane są kadrze managerskiej przez otoczenie wewnętrzne i zewnętrzne i jak to wpływa na Twoją pracę
  • Jak jeszcze efektywniej możesz współpracować z osobą zarządzającą/osobami zarządzającymi
  • Co możesz zrobić, aby skuteczniej porozumiewać się z osobami zarządzającymi, osobami strategicznymi dla firmy i członkami zespołu
  • Jakie narzędzia pomogą Ci w budowaniu swojego autorytetu i pewności siebie
  • Jak możesz poszerzać swoją strefę wpływu
  • Czym są strategiczne techniki asertywne i jak je zastosować w praktyce
  • Jak budować relacje i motywować innych dzięki komunikacji pozytywnej

Zobacz, co mówią Uczestniczki poprzednich
edycji tego szkolenia:

Jakie kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia
"Asystentka - Partner w Zarządzaniu. Myśl jak Szef"?

Myślenie
strategiczne

Komunikacja i asertywność
Podejmowanie
decyzji
Budowanie
marki osobistej

Moduły szkoleniowe

MODUŁ I

OD SEKRETARKI DO ASYSTENTKI – PARTNERA W ZARZĄDZANIU

  • Rola Asystentki top managementu w zmieniającej się rzeczywistości

  • Budowanie wiarygodności osobistej i zawodowej

  • “Gdzie jestem”, czyli modele/poziomy współpracy z osobą zarządzającą

  • Jak osiągnąć poziom mistrzowski we współpracy z przełożonymi

MODUŁ II

PUNKT WIDZENIA OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ – PUNKT WIDZENIA ASYSTENTKI. JAK USPRAWNIĆ POROZUMIENIE I WSPÓŁDZIAŁANIE?

  • Psychologiczny profil osoby zarządzającej

  • Współpraca z różnymi typami osobowości

  • Współpraca z kilkoma przełożonymi

  • Oczekiwania osób zarządzających/liderów wobec Asystentek

  • Podstawowe błędy we współpracy z osobami zarządzającymi i jak ich uniknąć

  • Przejmowanie inicjatywy i postawa proaktywna

  • Prezentowanie własnych pomysłów

  • Rekomendowanie możliwych rozwiązań dla pojawiających się wyzwań

  • Komunikacja pozytywna w relacjach z przełożonymi

  • Różne sposoby pozyskiwania informacji – co zrobić w sytuacji, gdy nasi przełożeni nie lubią, gdy zadaje im się pytania?

  • Odpowiedzialność za powierzone zadania i podejmowane decyzje na stanowisku Asystentki

MODUŁ III

STRATEGIE ASERTYWNOŚCI W PRACY ASYSTENTKI

  • Jak dyplomatycznie odmawiać?

  • Jak radzić sobie z krytyką?

  • Jak konstruktywnie udzielać krytyki?

  • Jak udzielać odpowiedzi na niewygodne lub krępujące pytania?

  • Jak wyrażać prośby?

  • Jak radzić sobie z naleganiem i naciskiem?

  • Jak ochronić własne granice?

  • Jak wyrażać własne opinie?

  • Jak przekazywać polecenia współpracownikom i osobom strategicznym?

  • Jak egzekwować wykonanie zadań?

MODUŁ IV

TRUDNE SYTUACJE W PRACY ASYSTENTKI?

Praca na realnych przykładach Uczestniczek szkolenia.

MODUŁ V

STRATEGIE KOMUNIKACJI W PRACY ASYSTENTKI

  • Jak postrzegają mnie inni (przełożeni, współpracownicy, klienci) i jaki ma to wpływ na wzajemne porozumienie

  • Budowanie prostych i zrozumiałych komunikatów

  • Budowanie wizerunku osoby skutecznej, profesjonalnej i godnej zaufania

  • Budowanie pewności siebie w komunikacji

  • Budowanie własnej strefy wpływu

  • Zasady komunikacji pozytywnej – motywującej do działania

MODUŁ VI

DRUGA STRONA MEDALU – CASE MANAGERSKI

Zadanie indywidualne podsumowujące szkolenie

Skorzystaj z mojej wiedzy i doświadczenia

1
Tyle osób uczestniczyło w moich szkoleniach i konsultacjach
1
lat prowadzę szkolenia. Od 16 lat specjalizuję się w szkoleniach dla Asystentek, Recepcjonistek i Office Managerek
1
lat mojego doświadczenia zawodowego to droga od Recepcjonistki do Eksperki w obszarze administracji biurowej i Właścicielki firmy
1
Klientów z sektora publicznego i biznesu skorzystało z moich szkoleń i mojego zespołu.

Terminy

+ 5-6 października 2021 (I dzień godz. 10-17.00, II dzień godz. 9.00-16.00), Warszawa
+ 1-2-3 grudnia 2021, godz. 9.30-14.30, online (ZOOM)

Koszt uczestnictwa 1 osoby

1490,-
  • + 23% VAT

lub

prześlij prośbę o rezerwację miejsca na adres:

[email protected]

Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia

Case study, testy

Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje. Dzięki testom dowiesz się więcej o sobie i osobach, które wspierasz w pracy

Indywidualne podejście

Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie (do 10 osób)

Inspiracja i wymiana doświadczeń

Dowiesz się, jak pracują inne Asystentki

Prezentacja

Nowoczesna prezentacja. Bez zanudzania Cię niepotrzebną teorią

Warsztat managerski

Podczas szkolenia wcielisz się w rolę managera. Będziesz podejmować decyzje, ustalać priorytety, delegować zadania, rozwiązywać kwestie sporne

Materiały szkoleniowe

W wersji elektronicznej

Certyfikat ukończenia szkolenia

W wersji elektronicznej

Tylko w przypadku szkolenia online - 60 minut indywidualnych konsultacji

Do wykorzystania w ciągu 30 dni od daty ukończenia szkolenia

Dołącz do Uczestniczek szkolenia!

O mnie

 

Od ponad 20 lat wspieram administracyjne profesjonalistki – Office Managerki, Asystentki, Sekretarki i Recepcjonistki – w budowaniu sukcesu zawodowego i wartości dla firm, w których pracują.

Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.

Więcej o mnie…

Nie czekaj!
Twoja przyszłość zaczyna się TERAZ