PROFESJONALNA RECEPCJA
W BIURZE
Szkolenie dla: Recepcjonistek_ów, Administrative Assistants, Specjalistek_ów ds Administracji
Szkolenie idealne dla:
Recepcjonistek_ów w biurze rozpoczynających pracę, którzy potrzebują od początku mieć pewność tego, że pracują zgodnie ze standardami i etykietą biznesową.
Recepcjonistek_ów z doświadczeniem, chcących uporządkować swoją dotychczasową wiedzę w zakresie pracy w recepcji i poznać nowe standardy w obszarze obsługi gości, zwiększyć efektywność w obsłudze klienta wewnętrznego
MODUŁY SZKOLENIOWE
Rola Recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy i biura
- reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
- informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy
- wspierająca
- administracyjna
Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji
- główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
- zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
- wygląd w recepcji – dress code
Profesjonalne zachowania pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym:
- dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
- komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
- podstawowe zasady współpracy w zespole recepcyjnym
- przydatne narzędzia AI
Wizyta gości w firmie:
- czego oczekuje gość od pracownika recepcji
zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości - typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
- opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
- standardy profesjonalnej obsługi gości
- podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie - kolejność obsługi
- powitanie gości
- anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
- odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
- serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
- pożegnanie gościa/gości
- „gotowce”, czyli przydatne formuły, zwroty i określenia
Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
- profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
- etapy rozmowy telefonicznej
- filtrowanie rozmów
łączenie i zapowiadanie rozmów - sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
- polityka prywatności przez telefon – jakich informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakich nie
- przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
- przydatne formularze i narzędzia
- typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić
- „gotowce” – przydatne formuły, zwroty i określenia
Opinie Uczestniczek szkolenia "PROFESJONALNA RECEPCJA W BIURZE"
Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia
Case study
Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje
GOTOWCE: baza promptów, checklisty i formularze
Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy
Indywidualna konsultacja (30min.)
W ciągu 30 dni od zakończenia szkolenia
Kto poprowadzi szkolenie
- Agnieszka Korach -
Od ponad 25 lat pomagam Asystentkom zwiększać efektywność i pewność siebie, aby budowały pozycję docenianych Ekspertek.
Od 2008 roku prowadzę szkolenie „Asystentka – Partner w Zarządzaniu. Myśl jak Szef” co czyni mnie prekursorką w Polsce transformacji roli Asystentki z wykonawcy do partnera biznesowego.
W 2006 roku opracowałam i wdrożyłam pionierski projekt „Akademia Asystentek i Sekretarek” – pierwszy w Polsce kompleksowy program szkoleniowo-rozwojowy dla Asystentek osób zarządzających. W 2008 roku stworzyłam pierwszy w Polsce kobiecy portal dla Asystentek i Sekretarek, który stał się platformą wymiany wiedzy i doświadczeń dla tysięcy użytkowniczek.
Od 2020 r. realizuję projekt OfficeInfluencers.pl. Przeszkoliłam ponad 10 000 Asystentek, Office Managerek i Recepcjonistek, realizując projekty otwarte i zamknięte dla takich firm jak Mercedes-Benz, Bosch, 3M, Allen&Overy, Geberit, Ergo Hestia, Maspex, Solid Security, ABB, Solid Security, Bosch, i wiele innych.
Moje artykuły były wielokrotnie publikowane w czasopismach branżowych, m.in.: „Sekretariat”, „Personel i Zarządzanie”.
