https://officeinfluencers.plhttps://officeinfluencers.pl/webinar

PROFESJONALNA RECEPCJA
W BIURZE

Szkolenie dla: Recepcjonistek_ów, Administrative Assistants, Specjalistek_ów ds Administracji

Szkolenie idealne dla:

Recepcjonistek_ów w biurze rozpoczynających pracę, którzy potrzebują od początku mieć pewność tego, że pracują zgodnie ze standardami i etykietą biznesową.

Recepcjonistek_ów z doświadczeniem, chcących uporządkować swoją dotychczasową wiedzę w zakresie pracy w recepcji i poznać nowe standardy w obszarze obsługi gości, zwiększyć efektywność w obsłudze klienta wewnętrznego

MODUŁY SZKOLENIOWE

Rola Recepcji w skutecznym funkcjonowaniu firmy i biura

  • reprezentacyjna, czyli jak wygląd pracownika recepcji i jego zachowanie wpływa na postrzeganie firmy przez osoby z zewnątrz /Klientów i Kontrahentów/
  • informacyjna – jak sposób mówienia, przyjmowania i przekazywania informacji wpływa na funkcjonowanie firmy
  • wspierająca
  • administracyjna

Profesjonalna sylwetka pracownika recepcji

  • główne zadania, umiejętności i zakres odpowiedzialności
  • zasady budowania profesjonalnego wizerunku recepcji
  • wygląd w recepcji – dress code

Profesjonalne zachowania pracowników recepcji i współpraca w zespole recepcyjnym: 

  • dyskrecja – o czym mówić, a o czym nie pracownikom i osobom z zewnątrz
  • komunikacja formalna i komunikacja nieformalna w firmie – kiedy stosować jedną a kiedy drugą
  • podstawowe zasady współpracy w zespole recepcyjnym
  • przydatne narzędzia AI

Wizyta gości w firmie:

  • czego oczekuje gość od pracownika recepcji
    zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości
  • typologia trudnych sytuacji podczas wizyty gości w firmie i jak sobie z nimi radzić
  • opanowanie własnych emocji w trudnych sytuacjach
  • standardy profesjonalnej obsługi gości
  • podstawowe zasady savoir-vivre e biznesie
    zachowanie pracownika recepcji podczas wizyty gości w firmie
  • kolejność obsługi
  • powitanie gości
  • anonsowanie wizyty pracownikowi/przełożonemu
  • odprowadzenie do drzwi/sali konferencyjnej/gabinetu/szatni
  • serwowanie napojów /w gabinecie i sali konferencyjnej/
  • pożegnanie gościa/gości
  • „gotowce”, czyli przydatne formuły, zwroty i określenia

Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez telefon
  • profesjonalne powitanie przez telefon /dla rozmów przychodzących i wychodzących/
  • etapy rozmowy telefonicznej
  • filtrowanie rozmów
    łączenie i zapowiadanie rozmów
  • sposób udzielania informacji w rozmowie telefonicznej
  • polityka prywatności przez telefon – jakich informacje można w recepcji przekazywać przez telefon, a jakich nie
  • przerwana rozmowa – kto powinien ponownie się połączyć
  • przydatne formularze i narzędzia
  • typologia trudnych sytuacji podczas rozmów telefonicznych i jak sobie z nimi radzić
  • „gotowce” – przydatne formuły, zwroty i określenia

Opinie Uczestniczek szkolenia "PROFESJONALNA RECEPCJA W BIURZE"

5/5
Szkolenie NAJLEPSZE ze wszystkich, w których uczestniczyłam. Praktyka prowadzącej i przekazanie były bezcenne.
Ewelina
Can Pack
5/5
Szkolenie, które rozwiewa wątpliwości na temat "banalnych problemów". Pomaga uporządkować sobie pracę. Sympatyczna atmosfera.
Hanna
KAEFFER

Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia

Case study

Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje

GOTOWCE: baza promptów, checklisty i formularze

Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy

Indywidualna konsultacja (30min.)

W ciągu 30 dni od zakończenia szkolenia

Kto poprowadzi szkolenie

- Agnieszka Korach -

Od ponad 25 lat pomagam Asystentkom zwiększać efektywność i pewność siebie, aby budowały pozycję docenianych Ekspertek.

Od 2008 roku prowadzę szkolenie „Asystentka – Partner w Zarządzaniu. Myśl jak Szef” co czyni mnie prekursorką w Polsce transformacji roli Asystentki z wykonawcy do partnera biznesowego.

W 2006 roku opracowałam i wdrożyłam pionierski projekt „Akademia Asystentek i Sekretarek” – pierwszy w Polsce kompleksowy program szkoleniowo-rozwojowy dla Asystentek osób zarządzających. W 2008 roku stworzyłam pierwszy w Polsce kobiecy portal dla Asystentek i Sekretarek, który stał się platformą wymiany wiedzy i doświadczeń dla tysięcy użytkowniczek. 

Od 2020 r. realizuję projekt OfficeInfluencers.pl. Przeszkoliłam ponad 10 000 Asystentek, Office Managerek i Recepcjonistek, realizując projekty otwarte i zamknięte dla takich firm jak Mercedes-Benz, Bosch, 3M, Allen&Overy, Geberit, Ergo Hestia, Maspex, Solid Security, ABB, Solid Security, Bosch, i wiele innych.

Moje artykuły były wielokrotnie publikowane w czasopismach branżowych, m.in.: „Sekretariat”, „Personel i Zarządzanie”.

Zgłoś udział w szkoleniu
PROFESJONALNA RECEPCJA W BIURZE

18-19.11.2025

godz. 9.00-12.00
online

890,-zł

+23 % VAT

Potrzebujesz faktury proforma?

Masz pytania?

A może potrzebujesz szkolenia dla zespołu recepcyjnego w swoim biurze, budynku, hotelu?

Napisz do mnie: agnieszka.korach@arkconsulting.com.pl lub zadzwoń: tel. 22 4357002, 504243881