ASYSTENTKA PERSONALNA/ EXECUTIVE ASSISTANT
Organizacja sekretariatu kadry zarządzającej
Skup się na realizacji CELÓW. Całą resztę zostaw swojej ASYSTENTCE!
Praca Asystentki Zarządu/Executive Assistant kojarzona z odbieraniem telefonów i parzeniem kawy to już przeszłość. Tak, wiem, że niektórzy jeszcze tak myślą o Twojej pracy i źle to wpływa na Twoją samoocenę. Czy masz na to wpływ! TAK! Po prostu – rób to co robisz najlepiej jak potrafisz, w umiejętny sposób demonstruj swoją wiedzę i umiejętności.
No tak…ale nie jesteś pewna, czy to co robisz – robisz dobrze, zgodnie z najlepszymi standardami, może jest coś, czego nie wiesz lub/i nie potrafisz? Wszystkiego uczysz się samodzielnie, bo nikt nie mógł przekazać Ci obowiązków. Dostałaś komputer, telefon i powiedzieli Ci – pracuj…Tak, dokładnie wiem jak się czujesz. Do tego osoby, które wspierasz nie mają czasu na to, aby z Tobą porozmawiać, ustalić strategię wzajemnej współpracy. Polecenia otrzymujesz w tzw. “przelocie”, o ważnych kwestiach dowiadujesz się od innych – przy okazji. Do tego masz wrażenie, że przełożeni Ci nie ufają tak jakbyś tego oczekiwała. Chciałabyś wesprzeć swoją szefową/swojego szefa, aby mogli zająć się kwestiami kluczowymi, ale nie wiesz jak to zrobić lub/i jak ich przekonać, że możesz być dla nich wartościowym wsparciem. Sama co do tego też masz wątpliwości…
A może masz fantastycznych wspierających przełożonych, gotowych na rozwój Waszego zespołu, ale nie wiecie od czego zacząć?
Czas to zmienić! Szkolenie, na które Cię zapraszam, to efekt mojej 25 letniej praktyki zawodowej, spotkań z tysiącami Asystentek, które borykały się z takimi samymi problemami jak Twoje. Sama również przeszłam ten etap na swojej drodze zawodowej i uwierz mi, wiem o czym piszę…
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
- zbudować profesjonalny plan rozwoju współpracy z szefową/szefem
- poznać najlepsze praktyki organizacji sekretariatu osoby/osób zarządzających
- rozwinąć swoje kompetencje organizacyjne
- zbudować swój ekspercki wizerunek
Zobacz, co mówią Uczestniczki poprzednich edycji tego szkolenia:
Moduły szkoleniowe
Współpraca i komunikacja z osobą zarządzającą/członkami zarządu
- ustalanie zasad współpracy w zespole Asystentka – osoba zarządzająca
- zasady budowania wzajemnego zaufania
- cykliczne spotkania z osobą zarządzającą – po co, jak często, co na nich omawiać
- jak zorganizować pracę kilku osób zarządzających
- pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań
- zasady przekazywania i przyjmowania informacji
- polityka prywatności
Organizowanie i kontrola codziennych obowiązków, czyli jak zwiększyć własną efektywność?
- rutyna i rytuały w pracy Asystentki
- krzywa wydajności a Twoja efektywność w trakcie dnia pracy
- hierarchia ważności spraw, ustalanie priorytetów
- ustalanie dnia pracy
- ochrona własnego czasu
- ochrona czasu osoby zarządzającej
- natłok zadań, zadania skomplikowane – jak sobie radzić?
- prokrastynacja, czyli jak sobie radzić z odwlekaniem wykonania zadań (własnym i współpracowników)
Organizacja spotkań służbowych przełożonej/przełożonego - najlepsze praktyki
- podstawowe zasady umawiania spotkań
- jakie elementy powinno zawierać idealne zaproszenie na spotkanie
- przygotowanie przełożonego do spotkania, czyli jak zwiększyć efektywność podczas samego spotkania nie uczestnicząc w nim?
- organizacja spotkania
- agenda spotkania – co powinna zawierać
- savoir-vivre i obowiązki Asystentki podczas wizyty gości i klientów w biurze
- “minutki” – podstawowe zasady sporządzania notatek ze spotkań
- spotkanie zakończone i co dalej – obowiązki Asystentki
Monitorowanie rozmów telefonicznych
- formuła powitalna
- kolejność łączenia
- anonsowanie rozmów
- filtrowanie rozmów
- trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
- bank przydatnych zwrotów
Zarządzanie dokumentami w sekretariacie (w formie papierowej i elektronicznej)
- przyjmowanie korespondencji z recepcji/kancelarii skierowanej do osób zarządzających
- przyjmowanie korespondencji od współpracowników
- wstępna analiza, przygotowanie i przedkładanie dokumentów do dekretacji i podpisu
- podstawowe zasady przygotowywania pism w sekretariacie – sposoby zapisu poszczególnych elementów pisma (data, zwroty grzecznościowe itp.)
- najlepsze praktyki porządkowania i przechowywania dokumentów w sekretariacie
- porządkowanie i przechowywanie dokumentów w formie elektronicznej
Zarządzanie korespondencją e-mail
- organizacja skrzynki e-mail w MS Outlook (sortowanie, filtrowanie, automatyzacja)
- zarządzanie skrzynką przełożonego
- zasady netykiety – pisania wiadomości e-mail
- tworzenie szablonów wiadomości e-mail
Jakie kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia?
Organizacja pracy i zarządzanie czasem
Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
Komunikacja z osobami zarządzającymi i osiąganie porozumienia
TERMIN, MIEJSCE, KOSZT UDZIAŁU
Szkolenia online
Szkolenia w Warszawie
Koszt udziały 1 osoby: 1290,-PLN+23%VAT
CZERWIEC 2022, Warszawa
9-10.06.2022, godz. 10.00-17.00 (I dzień), 9.00-16.00 (II dzień)
Koszt udziały 1 osoby: 1590,-PLN+23%VAT
WRZESIEŃ 2022, Warszawa
8-9.09.2022, godz. 10.00-17.00 (I dzień), godz. 9.00-16.00 (II dzień)
Koszt udziały 1 osoby: 1590,-PLN+23%VAT
Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia
Case study
Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje
Indywidualne podejście
Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie
(do 10 osób)
Inspiracja i wymiana doświadczeń
Dowiesz się, jak pracują inne Asystentki, z jakich rozwiązań korzystają
Szablony i narzędzia
Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy
Materiały szkoleniowe
W wersji elektronicznej
Certyfikat ukończenia szkolenia
W wersji elektronicznej
TYLKO PRZY SZKOLENIU ONLINE!
60 minut indywidualnych konsultacji online na ZOOM lub Skype
Do wykorzystania w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia
Podczas szkolenia skorzystasz
z mojej wiedzy i doświadczenia
O mnie

Od ponad 20 lat wspieram administracyjne profesjonalistki – Office Managerki, Asystentki, Sekretarki i Recepcjonistki – w budowaniu sukcesu zawodowego i wartości dla firm, w których pracują.
Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.