ASYSTENTKA PERSONALNA/ EXECUTIVE ASSISTANT

Organizacja sekretariatu kadry zarządzającej


Skup się na realizacji CELÓW. Całą resztę zostaw swojej ASYSTENTCE!

Agnieszka Korach

Praca Asystentki zarządu/kadry managerskiej kojarzona z odbieraniem telefonów i parzeniem kawy to już przeszłość. Tak, wiem, że niektórzy jeszcze tak myślą o Twojej pracy i źle to wpływa na Twoją samoocenę. Czy masz na to wpływ! TAK! Po prostu – rób to co robisz najlepiej jak potrafisz, w umiejętny sposób demonstruj swoją wiedzę i umiejętności.

No tak…ale nie jesteś pewna, czy to co robisz – robisz dobrze, zgodnie z najlepszymi standardami, może jest coś, czego nie wiesz lub/i nie potrafisz? Wszystkiego uczysz się samodzielnie, bo nikt nie mógł przekazać Ci obowiązków. Dostałaś komputer, telefon i powiedzieli Ci – pracuj…Tak, dokładnie wiem jak się czujesz. Do tego osoby, które wspierasz nie mają czasu na to, aby z Tobą porozmawiać, ustalić strategię wzajemnej współpracy. Polecenia otrzymujesz w tzw. “przelocie”, o ważnych kwestiach dowiadujesz się od innych – przy okazji. Do tego masz wrażenie, że przełożeni Ci nie ufają tak jakbyś tego oczekiwała. Chciałabyś wesprzeć swoją szefową/swojego szefa, aby mogli zająć się kwestiami kluczowymi, ale nie wiesz jak to zrobić lub/i jak ich przekonać, że możesz być dla nich wartościowym wsparciem. Sama co do tego też masz wątpliwości…

A może masz fantastycznych wspierających przełożonych, gotowych na rozwój Waszego zespołu, ale nie wiecie od czego zacząć?

Czas to zmienić! Szkolenie, na które Cię zapraszam, to efekt mojej 25 letniej praktyki zawodowej, spotkań z tysiącami Asystentek, które borykały się z takimi samymi problemami jak Twoje. Sama również przeszłam ten etap na swojej drodze zawodowej i uwierz mi, wiem o czym piszę…

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

 

  • zbudować profesjonalny plan rozwoju współpracy z szefową/szefem
  • poznać najlepsze praktyki organizacji sekretariatu osoby/osób zarządzających
  • rozwinąć swoje kompetencje organizacyjne
  • zbudować swój ekspercki wizerunek

Zobacz, co mówią Uczestniczki poprzednich edycji tego szkolenia:

Moduły szkoleniowe

  • ustalanie zasad współpracy w zespole Asystentka – osoba zarządzająca
  • zasady budowania wzajemnego zaufania
  • cykliczne spotkania z osobą zarządzającą – po co, jak często, co na nich omawiać
  • jak zorganizować pracę kilku osób zarządzających
  • pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań
  • zasady przekazywania i przyjmowania informacji
  • polityka prywatności
  • rutyna i rytuały w pracy Asystentki
  • krzywa wydajności a Twoja efektywność w trakcie dnia pracy
  • hierarchia ważności spraw, ustalanie priorytetów
  • ustalanie dnia pracy
  • ochrona własnego czasu
  • ochrona czasu osoby zarządzającej
  • natłok zadań, zadania skomplikowane – jak sobie radzić?
  • prokrastynacja, czyli jak sobie radzić z odwlekaniem wykonania zadań (własnym i współpracowników)
  • podstawowe zasady umawiania spotkań
  • jakie elementy powinno zawierać idealne zaproszenie na spotkanie
  • przygotowanie przełożonego do spotkania, czyli jak zwiększyć efektywność podczas samego spotkania nie uczestnicząc w nim?
  • organizacja spotkania
  • agenda spotkania – co powinna zawierać
  • savoir-vivre i obowiązki Asystentki podczas wizyty gości i klientów w biurze
  • “minutki” – podstawowe zasady sporządzania notatek ze spotkań
  • spotkanie zakończone i co dalej – obowiązki Asystentki
  • formuła powitalna
  • kolejność łączenia
  • anonsowanie rozmów
  • filtrowanie rozmów
  • trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
  • bank przydatnych zwrotów
  • przyjmowanie korespondencji z recepcji/kancelarii skierowanej do osób zarządzających
  • przyjmowanie korespondencji od współpracowników
  • wstępna analiza, przygotowanie i przedkładanie dokumentów do dekretacji i podpisu
  • podstawowe zasady przygotowywania pism w sekretariacie – sposoby zapisu poszczególnych elementów pisma (data, zwroty grzecznościowe itp.)
  • najlepsze praktyki porządkowania i przechowywania dokumentów w sekretariacie
  • porządkowanie i przechowywanie dokumentów w formie elektronicznej
  • organizacja skrzynki e-mail w MS Outlook (sortowanie, filtrowanie, automatyzacja)
  • zarządzanie skrzynką przełożonego
  • zasady netykiety – pisania wiadomości e-mail
  • tworzenie szablonów wiadomości e-mail

Jakie kompetencje rozwiniesz podczas szkolenia?

Organizacja pracy i zarządzanie czasem
Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
Komunikacja z osobami zarządzającymi i osiąganie porozumienia

Dołącz do Uczestniczek szkolenia już dziś!

lub wyślij do mnie email z prośbą o rezerwację miejsca (niezobowiązująco)

[email protected]

TERMIN, MIEJSCE, KOSZT UDZIAŁU

28-29 września 2021
I dzień godz. 10.00-17.00
II dzień godz. 9.00-16.00

Miejsce: Warszawa

Cena: 1490PLN+23%VAT

8-10 listopada 2021
I, II, III dzień godz. 9.30-13.00

Szkolenie on-line na platformie ZOOM

Cena: 1290PLN+23%VAT

7-9 grudnia 2021
I, II, III dzień godz. 9.30-13.00

Szkolenie on-line na platformie ZOOM

Cena: 1290PLN+23%VAT

Zobacz, co dostaniesz w cenie szkolenia

Case study

Tylko konkrety i praktyka.
Będziemy omawiać realne sytuacje Uczestniczek szkolenia - również Twoje

Indywidualne podejście

Zapewnię Ci komfort pracy w małej grupie
(do 10 osób)

Inspiracja i wymiana doświadczeń

Dowiesz się, jak pracują inne Asystentki, z jakich rozwiązań korzystają

Szablony i narzędzia

Będziesz mogła z nich skorzystać od razu po powrocie do pracy

Materiały szkoleniowe

W wersji elektronicznej

Certyfikat ukończenia szkolenia

W wersji elektronicznej

TYLKO PRZY SZKOLENIU ONLINE!

60 minut indywidualnych konsultacji online na ZOOM lub Skype

Do wykorzystania w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Podczas szkolenia skorzystasz
z mojej wiedzy i doświadczenia

1
Tyle osób uczestniczyło w moich szkoleniach i konsultacjach
1
lat prowadzę szkolenia. Od 16 lat specjalizuję się w szkoleniach dla Asystentek, Recepcjonistek i Office Managerek
1
lat mojego doświadczenia zawodowego to droga od Recepcjonistki do Eksperki w obszarze administracji biurowej i Właścicielki firmy
1
Klientów z sektora publicznego i biznesu skorzystało z moich szkoleń i mojego zespołu.

O mnie

 

Od ponad 20 lat wspieram administracyjne profesjonalistki – Office Managerki, Asystentki, Sekretarki i Recepcjonistki – w budowaniu sukcesu zawodowego i wartości dla firm, w których pracują.

Szkoliłam m.in. pracowników największych polskich firm, znanych międzynarodowych marek i instytucji. 3M, Geberit, Maspex, ArcelorMittal, Polska Akademia Nauk, Mercedes-Benz, BASF – to tylko niektóre z nich.

Więcej o mnie…

Nie czekaj!
Twoja przyszłość zaczyna się TERAZ