https://officeinfluencers.pl/dolacz

Jak zwiększyć efektywność w pracy? 5 topowych narzędzi dla Asystentek

Czy wiesz, jaka jest kluczowa kompetencja w pracy Executive Assistant, Asystentki Zarządu czy Personal Assistant?

To efektywne zarządzanie czasem i zadaniami.

Poniżej przedstawię narzędzia/aplikacje mogące znacząco ułatwić Ci codzienną pracę.

Zarządzanie zadaniami

Trello

Ta aplikacja to „must have” każdej Asystentki i zdecydowanie najchętniej wybierane narzędzie do zarządzania zadaniami w obszarze administracji biurowej.

Trello jest bardzo intuicyjne. Oparte na systemie tablic i kart, które umożliwiają proste zarządzanie zadaniami.

Tworzysz karty dla poszczególnych zadań, przypisujesz je członkom zespołu, ustalasz terminy i dodajesz notaki, linki, załączniki i wiele innych.

Trello jest Idealne nie tylko do planowania ale również do śledzenia postępów pracy. Możesz współtworzyć taką tablicę ze swoją szefową/szefem. Dzięki temu osoba zarządzająca będzie mieć m.in wgląd w aktualny stan waszych wspólnych zadań czy projektów, dodawać nowe zadania i notatki oraz komentarze do każdego z nich.

Elektroniczne kalendarze

Google Calendar

Uniwersalny kalendarz, który sprawdzi się wszędzie. Umożliwi Ci łatwe planowanie spotkań, ustawianie przypomnień i udostępnianie kalendarzy innym osobom jak i zarządzanie kalendarzami osób zarządzających. Jest niezastąpiony w koordynowaniu spotkań, ale również planowaniu zadań.

Bardzo ułatwia pracę opcja kategoryzowania  wydarzeń kolorystycznie, dzięki czemu kalendarz staje się bardziej czytelny.

Możesz go również zsynchronizować z innymi używanymi przez Ciebie aplikacjami.

Microsoft Outlook Calendar

Jeśli korzystanie w firmie z Microsoft Office –  masz go w pakiecie razem z pocztą Outlook Ten kalendarz oferuje zaawansowane funkcje zarządzania czasem i planowania spotkań, idealny i niezwykle użyteczny dla środowiska korporacyjnego.

Moim zdaniem pakiet poczta Outlook+kalendarzOutlook jest dużo bardziej użyteczny niż kalendarz Google+poczta gmail.

Narzędzia do zarządzania projektami

Monday

Narzędzie to oferuje szerokie możliwości dostosowywania do potrzeb zespołu, ułatwiając zarządzanie projektami, śledzenie postępów i automatyzację zadań. Z monday.com często korzystają Asystentki w USA i UK.

Base

Jest to jedyne takie narzędzie do współpracy Asystentki z osobami zarządzającymi. Ma zaawansowanych funkcji stworzonych z myślą o pracy Executive Assistants, Asystentkach Zarządów i Personal Assistants. Z pewnością Base świetnie sprawdzi się w międzynarodowych korporacjach, zwłaszcza przy pracy zdalnej i koordynacji przez jedną Asystentkę zadań i kalendarzy wieloosobowego zarządu.

Podsumowanie: każde z tych narzędzi ma swoje unikalne funkcje. Jedne są bardziej zaawansowane, inne mniej. Wybór odpowiedniego narzędzia zależy od specyfiki Twojej pracy, wielkości zespołu, preferencji indywidualnych jak i biegłości w korzystaniu z tego typu narzędzi cyfrowych.

Zachęcam Cię do wypróbowania tych rozwiązań i odkrycia, jak mogą usprawnić Twoją pracę!

Powodzenia!

 


Zanim zainstalujesz na firmowym komputerze jakąkolwiek aplikację – uzyskaj zgodę firmowego działu IT!


 

 

Picture of Nazywam się Agnieszka Korach

Nazywam się Agnieszka Korach

Jestem psychologiem i trenerem biznesu. Moi Klienci to m.in. Mecedes Benz, Allen&Overy, Solid Security, Maspex, PAN, Uniwersytet SWPS.

Picture of Autorka: Agnieszka Korach

Autorka: Agnieszka Korach

Podziel się tym artykułem ze znajomymi: